En dag att minnas

Vi firade min födelsedag idag, mamma och jag. Min födelsedag är egentligen i mars, men man är ju flexibelt folk och är man inte tillsammans då så kan man ju fira tidigare. Så det gjorde vi. Bara vi två.

Hon bjöd mig på behandlingar vid ett spa. Hon köpte ett par fina örhängen åt mig och så bjöd hon mig på lunch. Med så kunglig behandling kan jag tänka mig att fira min födelsedag när som helst under året.

Kanske flera gånger om året, som katten Findus?

20161227_130923

 

 

Om kvintettfamilj

Gift trebarnsmor. Målmedveten, kristen projektmänniska. Bor i Kenya, jobbar som missionär och har numera lärt mig konversera på swahili. Tycker väldigt mycket om mänskomöten, mat, träning och konst. Är inte speciellt morgonpigg. Vill väldigt gärna vara en tillräckligt bra mamma och fru. Älskar de mina. Mycket.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En dag att minnas

  1. Marianne Asplund skriver:

    Vi hade en jättefin och avslappnande dag. Tänk att få sitta nära varandra, dricka kaffe, småprata och samtidigt bli ompysslade och uppfixade. Och iaktta allt som pågår runt omkring. Kvinnor av alla de slag. Personal och kunder. Stora och små. Bruna, svarta eller vita. Frisyrerna, kläderna, färgerna. Språken, gesterna, dofterna. Väldigt intressant.

Kommentera

