I mitt nyhetsflöde

Ja, säger jag, och känner igen mig. Kanske du också gärna vill överraska barnen med någon liten grej nu som då, och ser samtidigt på mängden leksaker i deras rum och vet att de redan har nog. Mer än nog.

Om kvintettfamilj

Gift trebarnsmor. Målmedveten, kristen projektmänniska. Bor i Kenya, jobbar som missionär och har numera lärt mig konversera på swahili. Tycker väldigt mycket om mänskomöten, mat, träning och konst. Är inte speciellt morgonpigg. Vill väldigt gärna vara en tillräckligt bra mamma och fru. Älskar de mina. Mycket.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till I mitt nyhetsflöde

  1. Annika skriver:

    Oja! Jag får nästan ångest när jag tänker på vad jag ska ge dem i födelsedag/julklapp. Tänk att jag har 2 och 4-åringar som har allt och mer därtill? Det känns onekligen lite sorligt. Samtidigt blir de strålande glada över några billiga angry birds-figurer jag köpt från loppis, så det ger lite hopp att de inte är alldeles bortskämda..

Kommentera

