Förresten

Jag måste återvända till förra inlägget. Att ägna sig åt skissande är inte att göra ingenting. Det kräver också sin disciplin och jag vet att de som ägnar sig mera seriöst åt måleri lägger ner mycket tid, kraft och expertis åt det de håller på med. Jag är jätteglad över varje stund som jag ägnar åt att rita och skissa, det känns inte alls som något jag ”bara” gjorde den dagen. Det känns som en väl investerad stund. Jag vill inte förringa de stunderna genom att kalla det för att bara ”dra några pennstreck”.

Om kvintettfamilj

Gift trebarnsmor. Målmedveten, kristen projektmänniska. Bor i Kenya, jobbar som missionär och har numera lärt mig konversera på swahili. Tycker väldigt mycket om mänskomöten, mat, träning och konst. Är inte speciellt morgonpigg. Vill väldigt gärna vara en tillräckligt bra mamma och fru. Älskar de mina. Mycket.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Förresten

  1. Marianne Asplund skriver:

    Nä, just det 🙂

Kommentera

