Dagens paradis.

Gud har ju omsorg om alla sina barn, och såg kanske att det fanns någon som behövde få kylas ner och njuta av några svalare timmar. Så det kom en regnskur.

DSCN6004

Jag bar mina samburusmycken.

DSCN5998

Vincent såg ut som en Hare Krishna-munk i pappas orangea t-skjorta.

DSCN6013

Och på kvällen – en fantastisk middag med de här två. Jag gratulerar hotellet till fantastisk koordinering. Barnens middag börjar 18:30, och en halvtimme senare får de lägga sig ner och se på film i barnklubben. Då äter vi vuxna.

I lugn och ro.

Tillsammans.

Med tid för diskussion.

Det är win-win för alla.

DSCN6044

P.S Om någon undrar hur det känns att ta en kvällslänk barfota på stranden så kan jag meddela att det är rätt underbart. Tungt, men ljuvligt.

Om kvintettfamilj

Gift trebarnsmor. Målmedveten, kristen projektmänniska. Bor i Kenya, jobbar som missionär och har numera lärt mig konversera på swahili. Tycker väldigt mycket om mänskomöten, mat, träning och konst. Är inte speciellt morgonpigg. Vill väldigt gärna vara en tillräckligt bra mamma och fru. Älskar de mina. Mycket.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

