Någon gång sedan.

Jag har hängt på Pinterest och blivit inspirerad. Här kommer min lista på platser jag vill besöka:

  1. USA, Seattle och några timmar därifrån med bil (jag måste få träffa Annie, Kathy och alla andra igen. Jag måste. Snart)
  2. Danmark, Danmark, Danmark. Jag älskar dig.
  3. Marocko. Oh, yeah. Varför? Titta här:

Interiör Marocko 1  Interiör Marocko 2

Den mönstrade, blåa väggen och en mysig sovplats.

Interiör Marocko 3 Interiör Marocko 4

Ett målat, blått betonggolv och vackra, färggranna mattor.

Interiör Marocko 5 Interiör Marocko 6

Smågalna stadsmiljöer och inspirerande marknader.

Okej, alla bilder är faktiskt inte från Marocko, men det är så här jag föreställer mig Marocko. Någon gång ska jag åka dit och bada i mönster och färg. Någon gång efter att jag hälsat på de där saknade i USA och andats lite Danmark igen.

Om kvintettfamilj

Gift trebarnsmor. Målmedveten, kristen projektmänniska. Bor i Kenya, jobbar som missionär och har numera lärt mig konversera på swahili. Tycker väldigt mycket om mänskomöten, mat, träning och konst. Är inte speciellt morgonpigg. Vill väldigt gärna vara en tillräckligt bra mamma och fru. Älskar de mina. Mycket.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

