Ny banner, ny vecka, ny nåd.

Mamma berättade att en detalj i sidhuvudet på min blogg gav henne märkliga associationer. Eftersom jag nu inte själv heller var förtjust i den så bytte jag. En vill ju gärna ge sin mor fina associationer.

Hälsningar,

Den perfekta dottern

P.S Har inte alltid varit (nå, jag är ju förstås inte nu heller). Minns att jag som tonåring fick ett psykbryt under en släktmiddag (på restaurang) för att mamma gjorde det stora misstaget att presentera Ove för min morfar. Kan inte förklara mitt beteende. Har dock bett om ursäkt och förlåtelse. Skulle väldigt gärna se min mamma presentera min man för vem som helst idag. Har på så vis vuxit en del, kan man väl säga.

Om kvintettfamilj

Gift trebarnsmor. Målmedveten, kristen projektmänniska. Bor i Kenya, jobbar som missionär och har numera lärt mig konversera på swahili. Tycker väldigt mycket om mänskomöten, mat, träning och konst. Är inte speciellt morgonpigg. Vill väldigt gärna vara en tillräckligt bra mamma och fru. Älskar de mina. Mycket.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ny banner, ny vecka, ny nåd.

  1. Marianne Asplund skriver:

    Psykbryt har vi väl alla hunnit ha då och då under årens lopp. Älskar dig. Och din blogg. och kram 😘😘😘 Snart kommer vi till Kenya 😃

Kommentera

