Bland konstnärer och skådespelare.

Jag är så stolt över dem, mina elever. Vårfesten var något alldeles extra. Kanske för att vi hade så proffsiga konferencierer? Kanske för att vi hade en konstutställning utöver det vanliga? Kanske för den fina sången eller dockteatern vi fick ta del av?

Jo, för allt det där. Men mest för att de är de som de är, och för att jag får gå nära bredvid dem.

Jag varnar för bildregn. Först ut – konstutställning där barnen fått tolka kända konstnärer och måla med olika tekniker. Resultatet? Helt underbart!

DSCN3044

DSCN3043

DSCN3048

DSCN3050

DSCN3058

DSCN3052

DSCN3055

DSCN3118

Om kvintettfamilj

Gift trebarnsmor. Målmedveten, kristen projektmänniska. Bor i Kenya, jobbar som missionär och har numera lärt mig konversera på swahili. Tycker väldigt mycket om mänskomöten, mat, träning och konst. Är inte speciellt morgonpigg. Vill väldigt gärna vara en tillräckligt bra mamma och fru. Älskar de mina. Mycket.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

