Vad jag ritar.

Bild 27.03.2015 kl. 14.39

Bild 15.03.2015 kl. 20.50 #3

Jag delar inte med mig av mina teckningar för att jag tycker att de är så arma bra. Jag är så medveten om att jag behöver ÖVA, ÖVA, ÖVA för att bli bättre. Men samtidigt så är det ju det jag gör – övar, alltså. Varje penseldrag, varje gång jag tecknar något, varje gång jag blandar färger eller bara sitter och iakttar alla linjer som finns på en fot – då övar jag ju! Och genom att tvinga mig att dela med mig av det jag ritat så sporras jag också till att fortsätta. JAG VILL SÅ MYCKET MER ÄN JAG KAN! Att det kan vara så svårt!

Var så goda! En färglagd barrumpad tant, och mitt allra första försök till att rita en samburu.

Have mercy.

Om kvintettfamilj

Gift trebarnsmor. Målmedveten, kristen projektmänniska. Bor i Kenya, jobbar som missionär och har numera lärt mig konversera på swahili. Tycker väldigt mycket om mänskomöten, mat, träning och konst. Är inte speciellt morgonpigg. Vill väldigt gärna vara en tillräckligt bra mamma och fru. Älskar de mina. Mycket.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

