Huvudvärk.

Skulle så gärna vara fredagstaggad och ha helgfeelis, men jag har huvudvärk. Och grannen spelar musik så högt att vår lägenhet blir som en gigantisk trumma. Inuti den trumman lever jag. Och min huvudvärk.

Bild 06.03.2015 kl. 14.34

(Det är inga besvärliga grannar. Jag knackade på och bad barnflicka sänka volymen. Det gjorde hon snällt. Lite. Fast hon vet förmodligen inte om att de här stenlägenheterna får ljudvågorna att gå loco).

Äh, orka bry sig. Fredag är fredag. Jag ska hinka i mig lite kaffe och kanske gå över och hälsa på Anna i grannhuset.

Om kvintettfamilj

Gift trebarnsmor. Målmedveten, kristen projektmänniska. Bor i Kenya, jobbar som missionär och har numera lärt mig konversera på swahili. Tycker väldigt mycket om mänskomöten, mat, träning och konst. Är inte speciellt morgonpigg. Vill väldigt gärna vara en tillräckligt bra mamma och fru. Älskar de mina. Mycket.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

