Och vad blev det för en lördag?

Jag blev inspirerad av Anna och bakade linsbröd (bra bröd! Proteinrikt!) OCH en morotskaka tills imorgon,

DSCN1310

Moto passade på att vila ut ordentligt,

DSCN1312

Ove skruvade prästen Silas motorcykel och gasade lite lyckligt mellan varven eftersom han ”var tvungen” att testa om den fungerade eller inte,

DSCN1321

jag satt drömskt och blickade ut i fjärran,

DSCN1330

Katrina åt en glass,

DSCN1340

skålen med äpplen och fatet med apelsiner var extra vackra mot det robusta träbordet,

DSCN1341

Ove gick igenom pojkarnas cyklar och lappade alla punkteringar och Vincent njöt av att susa fram på sin balanscykel,

DSCN1350

Anna ombads posera i dörröppning och gav ett rofyllt intryck,

DSCN1351

och jag avslutade dagen med ett träningspass.

DSCN1347

Det blev en bra lördag.

Om kvintettfamilj

Gift trebarnsmor. Målmedveten, kristen projektmänniska. Bor i Kenya, jobbar som missionär och har numera lärt mig konversera på swahili. Tycker väldigt mycket om mänskomöten, mat, träning och konst. Är inte speciellt morgonpigg. Vill väldigt gärna vara en tillräckligt bra mamma och fru. Älskar de mina. Mycket.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

