Mysig spion.

Det säger sig själv att man inte muckar med den här typen. Lugnt coolast i stan, liksom. Med shades och attityd och allt.

DSCN0655

DSCN0656

Sen ville han inte fotas mer. Han hade annat för sig. Andra viktiga saker. Som att gömma sig och spionera.

DSCN0663

DSCN0664

”Jag smyyygel på dom, då kanske dom taaal fast mig! De äääl nog jättestalka! De kan nog lyfta dig!”, berättade han när han hade spionerat klart på flickorna.

DSCN0660

Om kvintettfamilj

Gift trebarnsmor. Målmedveten, kristen projektmänniska. Bor i Kenya, jobbar som missionär och har numera lärt mig konversera på swahili. Tycker väldigt mycket om mänskomöten, mat, träning och konst. Är inte speciellt morgonpigg. Vill väldigt gärna vara en tillräckligt bra mamma och fru. Älskar de mina. Mycket.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Mysig spion.

  1. Marianne Asplund skriver:

    Åh. Nu smälter jag. Finns snart bara en liten pöl kvar på golvet.

Kommentera

