Hemma hos dig?

Har du sådana här trähängare hemma hos dig som inte längre är i användning? Jag söker nämligen flera! Just det här exemplaret tog jag från en handdukstäckare på väg till roskis. Den var ursprungligen i lackad furu och såg lite vissen ut. Nu behöver jag som sagt flera! Det är ingen skillnad hur många knoppar den har, om den är målad, lackad eller oljad eller hur stor brädan är som knopparna sitter fast i. Kanske du har något sådant hemma hos dig som du vill bli av med?

IMGP8350 IMGP8351

 

Om kvintettfamilj

Gift trebarnsmor. Målmedveten, kristen projektmänniska. Bor i Kenya, jobbar som missionär och har numera lärt mig konversera på swahili. Tycker väldigt mycket om mänskomöten, mat, träning och konst. Är inte speciellt morgonpigg. Vill väldigt gärna vara en tillräckligt bra mamma och fru. Älskar de mina. Mycket.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hemma hos dig?

  1. annikaenlundpiirto skriver:

    Jag såg dylika i mängd och massor vid Buy Sell Rent-loppiset idag – kolla där 🙂

Lämna en kommentar