Nys och snor

Här nyses det och snoras värre. Vi har återgått till våra språkstudier, men på eftermiddagarna sover jag flera timmar. Antibiotikakurerna jag går på gör säkert sitt till, men förkylningen som klampade in med full fart gjorde mig inte heller piggare.

Snörvel.

Fast nu tror jag att allt som funnits latent i min kropp äntligen brutit ut. Nu återhämtar jag mig pole pole (långsamt). Snart ränner vi nog på här upp och ner för bergen som vanligt. Fast inte riktigt ännu. Ska nysa färdigt först.

Atjoo!

Om kvintettfamilj

Gift trebarnsmor. Målmedveten, kristen projektmänniska. Bor i Kenya, jobbar som missionär och har numera lärt mig konversera på swahili. Tycker väldigt mycket om mänskomöten, mat, träning och konst. Är inte speciellt morgonpigg. Vill väldigt gärna vara en tillräckligt bra mamma och fru. Älskar de mina. Mycket.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nys och snor

  1. sofia skriver:

    Krya på dej vännen. Saknar dej!

  2. Jag som trodde att man inte kan vara sjuk i er värme men tydligen. Partner in crime! Krya på dig du också!

Kommentera

