Familjefoton.

Jag kom mig äntligen för att boka in oss för familjefotografering. Dessutom passade vi på och tog ettårsfoto av Vincent (ja, vem är nu så noga med månader. Förresten så har jag inte ens studiofoton av de andra killarna när de var ett år. Det finns alltså inget system när det gäller fotografering av barnen när de är små.)

IMG_6504

IMG_6744-3

IMG_6693

IMG_6617

Det är Jessica Kivilehto på Photoholic som fotat (henne kan man kontakta t.ex. via Photoholics sida på facebook). Vi blev i alla fall jättenöjda. Och jag är glad över att ha fina foton av kvintettfamiljen.

Om kvintettfamilj

Gift trebarnsmor. Målmedveten, kristen projektmänniska. Har bestämt mig för att aldrig lära mig spela piano, men någongång lära mig måla kubistiska ballerinor.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Familjefoton.

  1. Jenny skriver:

    Vilka underbara fotografier av familjen och lilla Vincent! Och Eva, du ser strålande ut! Inte en dag äldre än när vi studerade, och supersnygg! Skönt veckoslut till er!

    • kvintettfamilj skriver:

      Ja, bilderna får mig på gott humör. De var precis sådana jag hade önskat. Och du, tack för de fina orden. Det är ju snart 10 år sedan jag fick min examen. 10 år och 3 barn. Det är år som får synas. Men tack i alla fall!

  2. D. skriver:

    Vackert familjefoto:)

Kommentera

